Saturday, December 18, 2010

penat + letih

diary miszgarfien

penat...penat...penat...

nak taip panjang2 tapi tengok la kalau jari ni rajin ye...sekarang ni memang dah kurang sikit nak menaip...badan penat + letih...kat opis tu nak duduk pun tak sempat...kejap2 pegi sana, kejap2 pegi situ..kejap2 orang tu panggil...memang non-stop kot

harini jadi kontrak jap...wat kabelling kat bawah meja cik2..patah pinggang seketika...keh3..isnin dah kena booking pegi shah alam..mari lerr kita jadi buruh lagi ye...wahhahaha

harini berjaya menghabiskan baki duit gaji...gilerr ker ape..selalu macam tu..tak boleh langsung kalau nak dekat dengan gaji ni...,esti nak habis kan duit yang ada...tapi harini habis sebab beli baju kerja...baju lagi....lalalalla...ikutkan tengahari nak pergi sogo nak beli kasut...tapi tak jadi..mayb next week kot..

tadi dapat balik awl...so merayap la kejap ke CM...bukan ape, teringin nak makan keropok lekor kat situ...sedap kalau makan panas2...then pegi la beli something....part ni yang ein benci sangat2...ein tak boleh nak kikis dari fikir kan dia...ape je yang nak buat, mesti fikir dia..bila beli untuk diri sendiri, mesti beli untuk dia juga...sebab nama kami sama...pangkal huruf nama kami pun sama...hurmm...tak tahu camne lagi nak buat..nampak je macam ein dah tak fikir kan hal ni tapi............sesaat pun ein tak penah lupa kat dia...rindu sangat2

kanan kiri depan belakang...semua dah bertanya...buat pekak telinga sudah...

ok la...mau tido...esok ade treasure hunt...nite all



0 org kwn gapil on "penat + letih"

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal