Friday, January 21, 2011

diet-diet ayam

diary miszgarfien


ape tu diaet2 ayam??? hahahaha...tak kan tak paham kot..selalu orang cakap hangat2 tahi ayam kan...maksudnya usaha yang tak bersungguh..haaa, lebih kurang camtu la maksud diet2 ayam...ekeke...sekarang ni memamg ein tengah diet..taknak makan nasi..tapi kan...adeeehh...disebabkan tak makan nasi la ein balun macam2..selagi boleh, macam2 ein sumbat dalam perut ni..camne nak diet tu

semalam lak, balik kampung jap otw nak hantar adik balik kolej..kalau dah balik kampung tu, kalau takde makanan yang best2 memang tak sah la..walaupun makngah masak simple giler, tapi tetap sedap hingga menjilat jari..hohoho...habis dah diet ku yang taknak makan nasi..sampai 2x ein tambah nasi...

harini ape kes entah duduk mengadap pc ni bukan buat keje..tapi pegi cari resepi tiramisu...tetiba lak teringin nak makan kek tiramisu...bila tengok cara2 nak buatnya, alaaaaa.....so senang ok...rasanya bahan pun ade kat rumah tu...cuma ambik masa sikit la tang nak buat kek....sebabnya ein nak buat kek coklat moist tu...hehehe

nanti kalau ein rajin buat n kektiramisu tu jadi, ein tepek la kat blog comot ni ye..hehhee...ok la, mahu keluar pi cari makanan..perut daku dah lapar sesangat


0 org kwn gapil on "diet-diet ayam"

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal