Monday, January 10, 2011

itu bukan dia

diary miszgarfien


nak citer ape ye...hurrmmm...pasal keje??? ishh, tak boleh la...pasal keje yang biasa2 boleh kot...tapi biasa la..keje kat tempat tertentu ni, bukan nya boleh main2...kena berhati2...bahaya wooo

cerita pasal cinta??? dah takde cerita laa...meh3 tolong cari kan untuk ein ye...ein nak yang tinggi, cerah, specky...pastu ciri2 lain macam biasa..hehehe...kalau dapat yang tiga tu, dah kire bonus sangat dah... *cakap je la rindu kat mr.N kan sebab tu semua ciri2 diri dia* lalalalalal

cerita ape lagi ye...owh...ok...pagi tadi ade perjumpaan kaum wanita...wanita la sangat...ein remaja lagi ye...hehehe...masa tengah dengar ceramah tu, dengar la kecoh2 kat tepi kanan ein...selang beberapa buah kerusi dari tempat ein...ade makcik tu, diorang kata dia tak sedar kan diri...dah tepuk2 pun macam tak sedar...then makcik tu pandang orang lain semacam je..terus ein cakap ' tu bukan dia...tu orang lain' ok fine...ein dah boleh rasa...ade yang tak kena dengan makcik tu...bila makcik tu bersuara pun lain macam je..dia siap cakap ' sakit la, sabar la, nanti la' tapi suara dia garau..huhu...lepas ade orang baca2 kat dia, baru la dia nak bangun..then dia di bawa pergi...huhu

memang ein pegang tangan kawan ein agak kuat gak la...dada dah berdebar2..tak tahu la sejak bila ein jadi penakut ni...sejak ade peristiwa di waktu black out aritu rasanya...hurmm...lepas tu, terus badan ein rasa tak sihat, rasa berat je...tapi alhamdulillah la, takde ape2 yang tak kena dengan ein...

ok la...ein nak tido..rasa tak sihat tu still ada lagi..rasa lemah je...



2 org kwn gapil on "itu bukan dia"

Rara Nasiha on Monday, January 10, 2011 10:55:00 PM said...

meh2, sarah carikan pakwe nak? :)

..::..ein..::.. on Monday, January 10, 2011 11:15:00 PM said...

rara...

boleh je...ape salah nya...hehehe..mana tau ade jodoh...wikiki

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal