Monday, January 3, 2011

diary miszgarfien


sok sek sok sek....adeeehhh....fever + flu again...benci nyaa...awal2 tahun dah demam2 macam ni..nasib la suhu badan tak panas sangat..ni kira ok la kan...mayb demam kali ni sebab perubahan suhu kot..ye la, kursus kat genting tu sejuk, kabus pun tebal..tidur malam pun menggigil2...bila balik sini, panas...lebih2 lagi hari sabtu lepas ada family day kat semenyih..cuaca lak panas terik..tu yang semalam balik terus sakit kepala macam nak pecah...

sebenarnya, ade sesuatu yang mengusik hati ni...cuba di tahan, di pendam..tapi, kalah jua...gugur lagi buat sekelian kali nya..boleh tak kalau ein nak ikat saluran airmata ni...sebab, ein taknak menangis lagi..ein kena kuat..kalau tak macam mana ein nak bangkit..macam mana ein nak mula kan hidup baru tanpa dia

tapi...sungguh ein tak mampu nak bohong semua ni...terlalu sayu, terlalu sebak...tak tahu la kenapa ein jadi selemah ni...hanya kerana dia seorang!!! ye, hanya sebab dia seorang, ein jadi insan yang terlalu lemah..ein bukan salah kan dia..ein tak salah kan dia...tapi ein sendiri yang tak kuat...

please ein..janji la pada diri sendiri yang kau tak kan menangis lagi kerana dia..terus kan kehidupan ni..tanpa dia, kau mampu lakukan...biar la semuanya Allah yang tentukan...berdoalah dan terus berdoa agar diri kau di beri kekuatan untuk semua ni...

kini, semuanya hilang...semuanya pergi...semuanya hancur...


2 org kwn gapil on " "

~ Le3n's diari ~ on Monday, January 03, 2011 8:46:00 AM said...

sabar je la yer....moga2 taun baru nie...bawa sinar baru utk ko...biar la die ngan hidup die...abaikan die...biarkan die pergi...x yah pk pk lagi pasal die...baik ko layan anak buah ko 2 org yg selalu wat kaco kat ko tu...hehehehe....amacam irfan harini ???ok???

..::..ein..::.. on Monday, January 03, 2011 10:10:00 AM said...

leen....

huhu..hbs sbr dah ni...sb nye dia xde alasan yg logik utk semua ni..xpe la..ade lg 2 bulan...pastu cari org lain..tu pun kalau mampu...ank buah den yg 2 org tu mmg x sah kalau sehari tak bertekak...irfan pagi2 lagi dak cakap "yak" hampeh betulll

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal