Monday, February 21, 2011

ini yang terakhir..aku mengalah..selamat tinggal mr.N

diary miszgarfien


berat rasa hati ni..berat lagi bahu ini menanggung beban...

bismillah...

kuat kan hati....baik lah...ini keputusan yang ein dah ambik...keputusan ni pun atas permintaan dia..beratnya hati ni....

mulai hari ni, ein lepaskan mr.N...ein kan lupakan dia..ein akan buang dia jauh2 dari hati ni...ni atas permintaan dia..ein akan turut kan walaupun dengan hati yang berat

kalau betul dia akan kahwin dengan orang lain, ein doa kan dia akan bahagia dan berkekalan...takpe la, biar la dia bina kebahagian atas penderitaan dan kesengsaraan diri ein ni...apekan daya ein untuk halang semua ni...

2 tahun ein pertahankan...dia tetap nak roboh kan..ein mengalah akhirnya...perasaan dan hati ein pun dah mati...sumpah takde setitik airmata pun yang mengalir sewaktu dia msg ein...kata la ape sahaja, ein dah takde perasaan...walaupun ein tau, kata2 tu hanya untuk menyakitkan ein, ein redha..

mr.N...walau ape pun yang awk buat, hati ein tetap milik awak...kasih syg ein hnya untuk awak...terima kasih atas semua nya...terima kasih segalanya...ein tak kan lupa kan..awak terlalu istimewa dalam hidup ein...teramat istemewa

semoga awak sentiasa sihat, bahagia, happy selalu..jangan stress sangat..jaga diri baik2...hope pengganti ein tu akan jaga awak baik2...awak pun jaga la hati dan perasaan dia...jangan awak sakitkan hati nya..

mr.N...kamu tetap segar dalam ingatan dan hati ein..


moga hati ni kuat...moga hati ini tabah...moga tiada lagi airmata yang tumpah..moga diri ini cepat sembuh..insyallah ein kuat kali ni..

selamat tinggal mr.N


6 org kwn gapil on "ini yang terakhir..aku mengalah..selamat tinggal mr.N"

nadeyra on Monday, February 21, 2011 1:26:00 PM said...

ehh, be strong yer awak.. Jgn sedey2. Allah dah tentukan yang terbaik untuk kita. Percaya yang itu :)

miszgarfien on Monday, February 21, 2011 2:11:00 PM said...

nadeyra...

insyaallah ein kuat...thanks ye...

~ Le3n's diari ~ on Tuesday, February 22, 2011 3:57:00 PM said...

hurm...
akhirnye...ini keputusannye kan....hurm...x pe la...moga nanti ada yang lebey baik dr mr.N tu...yang lebey sygkan ko dr mr.N tu sygkan ko...biarkan die....hidup umpama roda..kadang kita di atas..kadang kita di bawah...
tabah la yerr...

miszgarfien on Tuesday, February 22, 2011 7:37:00 PM said...

leen...

ade ke org mcm tu lagi..susah dh nak percaya...

~ Le3n's diari ~ on Thursday, February 24, 2011 4:26:00 PM said...

ade....mungkin 1 dalam seribu.....mungkin belum jumpe lagi la...

miszgarfien on Thursday, February 24, 2011 8:17:00 PM said...

hahaha...kalau gitu, tunggu la 3 4 thn lg ye

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal