Thursday, February 3, 2011

outstation again

diary miszgarfien


fuuuuhhhh....semalam pegi johor balik hari...pukul 10 pagi gerak, pukul 5 ptg dah sampai opis...giler ekspress betul...nak masuk labis tak boleh...banjir masih lagi teruk...so, sampai ke muar je la...penat giler kot 1 hari duk dalam kete...sengal2 badan ni rasanya...dalam pukul 8 malam, maka selamat la ein berada di alam yang lain...heheeh...tak sedar terus..

tu cerita pegi  balik johor...minggu depan lak, ke kelantan...kalau ikut kan, nama ein outstation ke penang dgn terengganu...ke kelantan ni sebab ein ganti orang...hope nanti tak la bertindih tarikh dengan terengganu...ein memang nak sangat ke terengganu tu..

bagus juga la ein dapat outstation awal..boleh ein tenang kan hati ni..kalau boleh, nak buang semua benda pasal dia...tapi, sanggup ke ein buat macam tu?? kamu pun tau kan jawapan nye..kalau dulu ke langkawi, dengan hati yang gembira, kali ni dengan hati yang lara

duit pun tengah takde ni...hope cukup2 la untuk survive kat sana..memang tak boleh nak belanja ape2...kena jimat habis2 la jawab nya...


0 org kwn gapil on "outstation again"

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal