Tuesday, February 22, 2011

perpisahan itu amat menyiksakan

diary miszgarfien
terngiang-ngiang lagu ni dalam kepala ein masa dengar kat radio hotfm pagi tadi...syahdu la pulak...huhu...tatp nak buat macam mana...kehidupan ni kena juga di teruskan walaupun tanpa dia di sisi ein...setiap bait kata, setiap lirik yang tersusun, itu la yang ein rasa..


terasing - sudirman



Kegelisahan didalam kedinginan
Meniti sepi keseorangan
Sebuah kematian yang tiada bernisan
Sendu mengiringi perpisahan

Ruang nan luas diri bergerak bebas
Namun keupayaanku terbatas
Segala mimpi menjadi asing
Perit membakar diri

Sebuah cinta dan harapan
Menjadi mimpi berterbangan
Tersekat nafasku kabur pandangan mataku
Amat tersiksa diriku
Kerana kehilanganmu

Oh mengapakah terus mengharap menanti
Walau cukup kusedari
Kau tak kan kembali

Pemergianmu mengisi kekosongan
Biarpun dikau masih kuperlukan
Kita dikatakan pasangan bahagia
Kini terasing luka

1 org kwn gapil on "perpisahan itu amat menyiksakan"

EyCa ZaKaRiA on Wednesday, February 23, 2011 5:19:00 AM said...

hmm...sabar je la ein...aku paham sangat ape yg ko rasa skrg...lama2 nnti okla...aku tau,bukan senang nak lupakan seseorang yang pernah kt sygkan..org tu je SENGAL senang2 lupakan kt..pasni jgn letak harapan tlalu tinggi..jgn sempitkan otak ko xnak trma org lain dlm hidup ko..kawan la seberapa ramai ko nak kawan..dari situ ko akan tau bahawa dunia neh ada mcm2 jenis org..insyaAllah..sampai jodoh tu..Allah memang percepatkan je tanpa ada masalah..skrg,ko tumpukan pada perancangan masa depan ko...dunia belum berakhir..ok babe..^^

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal