Wednesday, March 9, 2011

2 years ago

diary miszgarfien

10 march 2009

"salam...hai awk..nak kenal awak boleh x...nama saya mr.N...awk nak panggil saya ape ye..maaf la saya tak perasan awak tadi..tak pakai spek..so dah lupa muka awak macam mana...leh mms saya tak kalau sudi.."

awak....tu la detik pertama perkenalan kita..rasa macam baru je aritu awak hulurkan salam perkenalan...tak sangka lak dah 2 tahun..kejap je masa berlalu kan..tersenyum saya sorang2 bila ingat balik semua tu..

hurmm..tak tahu nak taip ape kat sini...awak jangan la risau...saya sedang berusaha untuk lupa kan awak..insyaallah, saya akan keras kan hati saya untuk tidak menghubungi awak lagi...saya tak kan kacau awak *errr....yg ni xleh nak janji la*

saya cuma nak tengok awak bahagia..dari jauh saya titip kan sebuah doa buat awak...saya rasa, saya mampu lalui semua ni..insyaallah, saya kuat..cuma kenangan tu saya tak mampu nak padam atau buang jauh2 dari hidup saya..kenangan tu hidup dalam memori saya...

saya tau, awak sikit pun tak risau kan saya..tak pe..saya ok je *ok tipu sebab mata dah bertakung*

pinjam ayat tweet cik bubles
 "I should've known. I shouldn't be waiting. Silly me!"

saya cuma nak bagitau
saya rindu awak
itu aje
taking care awak


6 org kwn gapil on "2 years ago"

EyCa ZaKaRiA on Thursday, March 10, 2011 6:32:00 AM said...

udah2 la tu....
aku paham ape ko rse skrg sbb aku pon pernah rse dlu..krg2 bru 2thn nk dbanding dgn aku...kenangan xkan kt luputkan dlm ingatan sampai kt mati..cbe la lupakan dy sikit2..doa banyak2 pada Allah supaya kuatkan hati kt..doakan kebahagiaan dy..tapi,jgn dhalang andai ade org lain nak berikan salam pkenalan..kwn je ein..just jd sahabat je...ko akan tau sbnrnye dunia ni indah..ok...=)

miszgarfien on Thursday, March 10, 2011 2:00:00 PM said...

eyca...

ngee...aku tau, korang lg lama berbanding aku..tp tu la..aku sedang berusaha la ni utk lupakan dia..aku takut la nak terima salam dr sape2..rasa cam serik sangat2 dah ni..

hanc on Friday, March 11, 2011 9:44:00 PM said...

kite dah brpe tahun kenal??

From adek mu~~

miszgarfien on Friday, March 11, 2011 10:07:00 PM said...

hanc..

ikut tarikh blog ni..tapi lama sikit la sbb kt kenal dlm twitter kan...sis start twitter dulu then baru blog

Hanc on Thursday, February 14, 2013 11:38:00 AM said...

adduuii lamanyerr tak masuk blog nie~~~

Hanc on Thursday, February 14, 2013 11:39:00 AM said...

lama tak dtg blog nieee!!!!

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal