Friday, March 11, 2011

mum, im sorry

diary miszgarfien


malam ni, aku rasa sedih sangat2..bukan sebab perkara tu...tapi ade sesuatu yang buat aku sedih sangat2..malam ni, dengan muka yang tebal, aku terpaksa susahkan mak...aku tau, mak banyak benda yang nak kena tanggung..tapi, pada siapa lagi aku nak ngadu..

sebaknya hati ni...

cukup la sekali ni je aku berurusan dengan orang tu...niat aku nak bantu dia..bagi bisnes kat dia..takpe la..biarla aku yang tanggung..rasa macam dah taknak teruskan tapi baru separuh yang dapat...kesian pula pada yang lain2..dah lama betul diorang tunggu..akan aku usaha kan cara lain untuk bantu yang lain..

aku tau, pasti ada yang tak paham...takpe la..aku tak mampu nak jelaskan benda ni..





0 org kwn gapil on "mum, im sorry"

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal