Tuesday, April 19, 2011

2 tahun yang lalu - 20 april 2009

diary miszgarfien


errmm..tak tahu macam mana nak mula kan..slow slow la ye..

kejap je kan masa 2 tahun tu berlalu...pejam celik pejam celik, dah 2 tahun rupanya..ada 2 peristiwa pada tarikh 20 april ni

yang pertama, besday si abg...ye, si abg dah berusia 2 tahun...dah makin noty and banyak mulut...malas nak tepek gambar si abg...hahahha..hadiah??? takde...hahahha...cikYa bankrup...kih3

yang kedua nya...tarikh ein dengan mr.N...see, ein masih tak boleh lupa dia la...ok, hope malam ni takde la tidur bertemankan mutiara2...bagi setengah orang, 2tahun tu dah lama kan...tapi bagi ein, semuanya macam baru semalam je terjadi



Daisypath Anniversary tickers

 *ein tak buang lagi daisypath ni*

masih terbayang bayang lagi semuanya..masih segar dalam ingatan...betul la...orang kata, kita jangan terlalu paksa diri untuk melupakan sebab nanti ia makin dekat dengan kita

mr.N, izinkan ein letak gambar kita ye...


mr.N, awak ingat tak pasal gambar ni...ada suka ada duka...awak sanggup datang jauh2 dari bangi sebab nak sangat jumpa saya kan...sangat2 terharu...sebab dari sini saya nampak awak memang bersungguh2..tapi, dalam perjalanan nak jumpa saya, baju2 kesayangan awak tercicir..sebab beg tak berzip..kesian awak...saya minta maaf...kalau bukan sebab awak nak datang jumpa saya, mesti baju2 tu tak tercicir kan...

masa ni awak tegur cakap saya jalan laju tinggalkan awak...tak3, saya takde niat pun...sebab saya segan dengan awak..awak sangat2 la sweet...lagipun, pasti ada mata2 yang memerhatikan saya...time ni dapat jumpa awak sekejap je...masih malu2 lagi..



ni......gambar terakhir yang kita ambik bersamakan...masa ni time raya...kita pakai baju sama...awak yang belikan...saya tak pakai baju ni lagi..sebab nanti buat saya lagi rindukan awak..saya simpan elok2..masa ni awak merajuk dengan saya sebab saya macam tak layan awak kat rumah...saya minta maaf..ada tetamu lain di rumah..tapi lepas tetamu balik, saya layan awak kan...saya minta izin abah nak keluar dengan awak sekejap..abah bagi...jadi la, dapat sekejap pun tak apa sebab awak cakap nanti awak jarang balik sebab awak nak fokus kat projek JB tu

dan saya, tak sangka itu la kali terakhir saya jumpa awak...kali terakhir kita bergambar bersama..kita jarang ambik gambar sama2 sebab kita jarang jumpa...tapi sikit pun tak kurang kan kasih sayang dan cinta saya pada awak


haruskah ku bilang cinta
hati senang namun bimbang
ada cemburu dan juga rindu
dan aku tetap menunggu

haruskah ku bilang cinta
hati senang namun bimbang
dan kau sudah ada yang punya
ku tetap menunggu

(aku tetap menunggu) ku tetap menunggu
(aku tetap menunggu) ku tetap menunggu
ku tetap menunggu



mr.N...dua tahun dah berlalu...dan saya masih setia menunggu di sini...

bukan saya lemah tanpa awak...tapi saya tak mampu lupa kan awak walau dalam sesaat..entah jampi apa yang awak bagi pada saya ni...tipu la kalau saya kata saya tak rindu pada awak...bohonglah kalau saya kata saya dah lupa kan awak...saya tau, awak pasti tahu kan saya macam mana...

Ya Allah, andai dia jodoh yang telah Engkau tetapkan buat ku, permudahkan hubungan ini..jika bukan dia jodoh ku, jauhkan la segalanya tentang dia dari hidupku...berikan aku petunjukMu kerana hati ini terlalu kuat untuk dia


awak, saya minta maaf banyak2

ini hanya sekadar luahan dari hati saya

awak jaga diri baik2

jaga kesihatan ye




* nampaknya
 tumpah juga
mutiara2 jernih ni



0 org kwn gapil on "2 tahun yang lalu - 20 april 2009"

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal