Sunday, April 10, 2011

tahniah kembar..selamat pengantin baru

diary miszgarfien


semalam, kembar ein kahwin....eehh, sejak bila lak ein ada kembar...hehee..memandangkan nama kami sama "ein" sebab tu la kami bahasa kan diri dengan kembar...tapi dengan mr.N takleh nak panggil kembar walaupun dia pun "ein" juga

agak terkilan tak dapat attend majlis dia...nak buat macam mana..dekat sangat kat terengganu tu...tapi, ape pun....

TAHNIAH KEMBAR

SELAMAT PENGANTIN BARU

SEMOGA BAHAGIA HINGGA AKHIR HAYAT



kembar, kamu cantik sangat...lawa..suka tengok mekap kembar..nampak natural..ein tumpang bahagia dan tumpang gembira..dah macam2 dugaan kembar lalui...akhirnya, alhamdulillah...Allah permudahkan laluan untuk kembar dalam membina masjidnya...semoga kembar menjadi seorang isteri yang solehah disisi suami yang tercinta...kepada si suami, please jaga kembar saya ye...saya sayang dia macam adik saya



6 org kwn gapil on "tahniah kembar..selamat pengantin baru"

Cik Aishah Zakaria on Wednesday, April 13, 2011 8:09:00 AM said...

ko jgn xdtg kenduri aku nanti..aku xnak kawan ko 8thn nnti tau...hahaha

miszgarfien on Wednesday, April 13, 2011 8:26:00 AM said...

aishah....

opppsssss...ko dh nak khwn ke weeyyy...huhu..jgn tinggal daku

Cik Aishah Zakaria on Thursday, April 14, 2011 8:48:00 AM said...

hahaha...gempak x???xdela...bila tahun aku kawen xtau la..calon pon xdo..huhuhcme igtkan ko je..aku kawen nnti jgn xdtg..huhuhu

miszgarfien on Thursday, April 14, 2011 9:12:00 PM said...

aishah...

ngeee..insyaallah...kt tgk sape dulu yg khwn ok...hahahha

Cik Aishah Zakaria on Friday, April 15, 2011 7:16:00 PM said...

aku rse ko dlu kot...ko lahir dlu dr aku..hahaha...=P

miszgarfien on Friday, April 15, 2011 10:01:00 PM said...

aishah...

hahahha...weeekkkk...setakat beza sebulan ape la sgt..entah2 ko dulu dr aku..ko kan skrg dh lawa :P

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal