Thursday, May 5, 2011

diary miszgarfien


mood memblog dah kelaut la sekrang ni...gara2 merajuk dengan sesuatu..padahal banyak benda nak sharing kat sini...tapi di sebabkan takde mood, semuanya dibiarkan macam tu je...

sekarang ni taknak pikir apa2 dah...cuma nak lalui kehidupan ni dengan lebih bermakna selagi nyawa ni masih ada..

syukur sangat2 tahun ni satu per satu ein capai dalam kehidupan....satu per satu ein tunaikan...alhamdulillah

walaupun banyak yang ein tempuh, namun ein bersyukur dengan semua yang terjadi...dengan semua yang ein lalui buat ein lebih tabah, lebih cekal

kepada awak,

jangan ingat saya lemah...biar pun awak nampak saya lemah, tapi saya mampu buat yg terbaik untuk diri saya walaupun ia tidak sebaik mana...namun, ini la saya...suatu sisi saya yang awak tak nampak...


0 org kwn gapil on " "

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal