Monday, May 30, 2011

sukarnya semua ini. semoga 1 hari nanti semuanya tenang kembali

diary miszgarfien

malam ni aku buat kerja bodoh...kerja yang sengaja cari penyakit...aku dah cuba elak kan..tapi tak boleh..aku gagal kali ni..

tetiba hati di di gamit rasa rindu..rindu yang terlalu mendalam..lalu, laju je aku menekan ke laman MNZ...laman kisah aku dan dia...semuanya tercatat di situ...dari awal hingga ke saat ini

bodohkah aku? sesekali aku perlu menjadi bodoh..supaya aku sentiasa sedar..kenyataan itu menyakitkan..terlalu sakit...terlalu sukar untuk sembuh...aku memang bodoh sebab hingga ke saat ini, aku masih tak mampu ubat kan luka itu

aku tak tahu kenapa aku rindu dia sesangat...dia sedang fikirkan aku ke?? oiii, sila jangan nak perasan ye..dia dah taknak...takde makna dia nak fikirkan aku ni...

sekuat kuat aku pun, pasti ada hari yang aku tumbang...sekeras keras aku pun, pasti ada hari yang aku lembut..setabah tabah aku pun, pasti ada hari yang aku tewas....dan hari itu, adalah malam ni

aku dah cuba buang dia...kejap berjaya, kejap lagi gagal...memang entah ape2 la aku ni kan...asalnya, aku masih mampu cool n macho baca laman MNZ...tetiba rasa kelopak mata berat, macam ada benda bertakung..tetiba lagi rasa ada air suam mengalir kat pipi

aku cuma rasa rindu je la...aku rasa sunyi...tu yang buat aku teringat dia...aku rasa macam baru semalam je aku bergurau dengan dia...tapi, hakikatnya dah  setengah tahun dia menyepi...

awak, yang bernama mr.N...saya rindu awak...rindu sangat2...maaf, saya jadi macam ni..lama dah rasa nya saya tak macam ni...selalu nya saya ok je...tapi malam ni tak...saya tewas...selalu kalau saya lemah, saya baca Dia...tapi malam ni saya cuti...saya pernah nak bagi Dia pada awak sebagai hadiah....tak sempat nak cari, awak dah hilang...sesekali, kenangan dengan awak, muncul depan mata saya...sesekali, awak hadir dalam tidur saya...sesekali, saya masih terasa awak masih di sisi saya

sukarnya untuk aku melupakan dia walau sudah setengah tahun berlalu dan ia bukan pertama kali


4 org kwn gapil on "sukarnya semua ini. semoga 1 hari nanti semuanya tenang kembali"

Aimi dan Pakcik Hashim on Monday, May 30, 2011 11:55:00 PM said...

bukan senang nak lupakan
take ur time

Cik Aishah Zakaria on Tuesday, May 31, 2011 6:03:00 AM said...

sudah la wei...dah lama kot blalu..doakan semoga dy bahagia...selagi ko trs je mcari dy sampai ble2 ko akan dhantui dgn kenangan dulu2 tu..walaupon aku tau ko xkan nk ikut pon segala nasihat aku..tp,please la wei..jauhi menda2 yg mgingatkan ko ngan dy..jgn seksa dri sendiri

miszgarfien on Tuesday, May 31, 2011 1:36:00 PM said...

en.kapten

yup...i need some time to forget everything bout him

miszgarfien on Tuesday, May 31, 2011 1:37:00 PM said...

eyca...

huhu..dah setengah tahun..6 bulan..lama kan..hakikat tu mmg dah blh terima..cuma mcm ni la, kdg2 teringat, terindu..rasanya dah lama aku x mcm ni..ekeke...

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal