Tuesday, June 7, 2011

i.c.u-bius-pengsan

diary miszgarfien


hari ni semua tahap kritikal dah...kalau kata penceramah pak abu, bukan tahap kritikal tapi dah tahap icu..hahaha...pepagi lagi dah zon icu then semua macam kena bius terus pengsan..hahaha...sampaikan en.zuki bago take 10 untuk kitorang tidur..haha

ni dah hari ke5...masing2 dah flat..semalam semua gagah lagi bertahan..tapi hari ni, lebur...dengan ada yg injured, ada yang demam...aisshh memacam..ein lak pedih perut..dont la why...nasib baik malam ni dah x rasa sangat

semalam pun still lagi insomnia..tak boleh tidur..semuanya sebab terlalu sejuk..dak bilik ein boleh dia tidur tanpa selimut...peergghhh...ein dh meringkut macam udang kena bakar je...last2 ein sarung blazer kerja buat tidur..kali ni ein tak bawa sweater..bukan ape, beg dah tak muat..nasib la ok sikit bila pakai blazer..malam ni pun kena buat macam tu gak..

la ni ein nak cari bahan assigment jap...lama tak buat assigment..hahaha..nak sambung belaja balik la....maybe dalam bidang IT

tak sabar nak tunggu hari ahad...nak balik...miss everything

0 org kwn gapil on "i.c.u-bius-pengsan"

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal