Thursday, July 14, 2011

P.E.L.A.N.G.I

diary miszgarfien

meh3 kita buat luahan hati nak tak...keh3...nak citer, tapi rasa macam tak perlu...tak cerita, rasa perlu luahkan...so...camne tu...hahaha

P.E.L.A.N.G.I

kenapa sekarang ni ein suka cakap atau berbicara pasal pelangi...ein pun tak tahu la...tetiba rasa macam ada pelangi dalam hidup ni lak..awan mendung belum berarak secara sepenuh nya...luka memang totally belum terawat la kan...tapi...itu tidak mengapa

pelangi itu ada 7 lapisan warna...cantik kan...setiap 1 warna tu membawa keceriaan kepada alam mahupun sesiapa sahaja yang melihatnya...

pelangi itu tidak perlu di cari...ia akan muncul bila tiba masanya, bila tiba saat yang tepat...adakalanya, pelangi menjadi 2 lapisan...memang sangat2 cantik...rasa macam nak pergi je ke kaki pelangi tu...nak sentuh ia..tengok secara dekat

perlahan2 ein wujudkan pelangi dalam diri ini...dan perlahan2 ein halau awan mendung tu...insyaallah...semuanya akan seperti biasa...


sudi tak awak menjadi pelangi saya???

mungkinkah ada si pelangi dalam hati ini?? wallahualam.............








0 org kwn gapil on "P.E.L.A.N.G.I"

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal