Sunday, July 10, 2011

diary miszgarfien


sudah la ein

let him go

belajar terima hakikat

sakit!!!

tau tak sakit sangat!!!!!!!!

sampai mcm tu sekali dia pergi

kenapa aku masih lagi bodoh

bodoh rindukan orang yang dah buang aku

aku memang bodohkan

sebab sampai sekarang aku masih tak mampu nak terima semua ni

sehingga ke saat ni

dalam setiap nafas ku, hanya ada dia

hati.........

kenapa susah sangat untuk terima semua ni

boleh tak buang dia dari hidup ni

buang segalanya tentang dia

tapi aku tetap rindu dia

Ya Allah

jadikan aku setabah tabahnya umat-Mu

dalam menghadapi dugaan yg satu ini

Ya Allah

aku tewas lagi malam ni

titisan mutiara itu kembali menemani aku

kenapa dugaan ini yang harus aku tempuh


awak..............

saya tahu itu yang awak mahu dari dulu

saya doakan kejayaan awak

jaga diri baik2 di sana

saya rindu awak sangat2

saya tak mampu tipu



2 org kwn gapil on " "

Yana on Sunday, July 17, 2011 3:39:00 PM said...

salam, mmg bkn jdoh kite, tp andai kata i2 adalah jdoh kite, xmustahil akn berblik pd kite...sy pn cm 2 jgk...=)

miszgarfien on Sunday, July 17, 2011 3:42:00 PM said...

yana....

wslm wbt..macam ada maksud yg tersirat disitu....mksd awk, cinta itu dtg blk kat awk ke??

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal