Tuesday, August 30, 2011

pelik ke

diary miszgarfien


eeerrr....pelik sangat ke 1st syawal ni ein pakai tshirt dengan seluar jeans....ein rasa normal kot....lgpun, lagi selesa la camni...lagipun, memang tetiap tahun kot ni la pakaian ein pada 1 syawal

eeerrr....tak pelik kan...hahaha....habis semua orang yang datang beraya, duk bertanya mana baju raya ein....perlu ke 1 syawal tu pakai baju kurung.....tak perlu kan

rimas la...bukan nak pergi beraya mana pun...duduk rumah layan tetamu je....pastu kena basuh pinggan dengan cawan....memang rimas la kan....kang tak memasal, habis kotor baju cantik

lagipun abah pun takde bising mana....kalau pakai baju kurung kang, semua bertanya nak kemana pakai lawa2....issshhh, banyak ragam pulak

pakai ikut keselesaan la kan....so, takde gambar berbaju raya tahun ni....nak tunggu abg n kkak ipar balik sini nak suh abg ambik kan gambar 1 family pakai baju sedondon....ekekeke....



SELAMAT HARI RAYA UNTUK SEMUA YANG MENGENALI DIRI EIN





0 org kwn gapil on "pelik ke"

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal