Friday, August 5, 2011

diary miszgarfien

salam ramadhan semua...tak sangka hari ni dah hari ke5 kita berpuasa kan..ras macam kejap je..tak terasa macam puasa pun ada gak..alhamdulillah, ein masih berpuasa penuh lagi takat ni...

baru 5 hari berpuasa..tapi dugaan demi dugaan ein kena lalui...salah satunya, hampir setiap hari berbuka dalam kete...hehe..tak mengapalah..ikut kan sahaja rentak yang telah di rencana kan oleh mereka2 itu...siapa mereka?? biarkan lah..mereka bahagia begitu

ein?? mengalah dan menurut seperti biasa..tapi kadang kala, terasa juga nak buat jahat..nak je balas semua tu..tapi ein tau, ein bukan macam tu..just senyum je la kan

ok la..ein takde ape sangat nak update pun..

selamat berpuasa ye..jangan ponteng puasa tanpa sebab ye


 



1 org kwn gapil on " "

HH on Friday, August 05, 2011 8:17:00 PM said...

SELAMAT BERPUASA EIN :)

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal