Tuesday, September 6, 2011

diary miszgarfien


4 sept 2011

memang ein sengaja biar kan tarikh tu berlalu...sebab nya, tarikh tu....tarikh lahir mr.N yang ke-.....happy birthday mr.N

hurmmm....entah la....ein sendiri pun tak tahu apa yang ada dalam hati ein ni...ein keliru la...betul ein dah boleh terima semua ni..dah boleh lepaskan dia dari hati ein...tapi, rindu tu tetap gak hadir...so, macam mana tu

payah kan kalau perasaan camni wujud...lepaskan dia pergi tp hati tetap merindu....cuma, xleh nak rindu lebih2...sebahagian hati ni, dah ada penghuninya....nanti kang cakap ein ni nak memainkan perasaan en.pelangi....

ein bukan la jenis yang macam tu....ramai yang tahu kan ein jenis setia...tak reti nak pasang2 ni...tak baik pun buat macam tu

buat masa ni, belajar untuk memahami en.pelangi...syukur la dia menerima ein seadanya....dan dia tau ein dengan mr.N...memang respect cara dia handle keadaan kitorang...tapi tu la, buat masa ni kena la rahsia kan dulu hal ni dari yang lain2....takde sape boleh tau siapa en.pelangi ein....

ein nak bagi ruang pada dia dan diri ein sendiri..mencari hala tuju hubungan ini....tiada harapan yang di letak kan...hanya berserah pada Allah....kami hanya berusaha dan berdoa



4 org kwn gapil on " "

aiEz on Tuesday, September 06, 2011 9:00:00 PM said...

doakan yg terbaik..:)

miszgarfien on Tuesday, September 06, 2011 9:13:00 PM said...

aiEz...

ein selalu doakan yang terbaik buat semuanya :)

~ Le3n's diari ~ on Wednesday, September 07, 2011 9:01:00 AM said...

haaaaaaaaaaaaaa..... kan betul dah ade boyprend tu pon nak rahsia dari akak ceh.....

miszgarfien on Wednesday, September 07, 2011 11:01:00 AM said...

mokcik...

lalalala...mmg ler harus di rahsia kan...

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal