Friday, September 9, 2011

monolog hati

diary miszgarfien



ein....

kutip balik cebisan2 ego yang pernah kau buang dulu

jangan jadi selemah ini

mana diri kau yang sebelum ini ego

tak salah merendahkan ego

tapi biar berpada

jangan biarkan hati kau sakit lagi

jadi lah seperti dulu

kuat kan semangat tu

mana perginya diri kau yang tetap pendirian itu

yang berpegang pada kata2 hati kau





hati aku runsing

hati aku tak tenang

sekali lagi aku sedang berperang dengan diri, hati dan perasaan aku sendiri





jangan terlalu mengikut perasaan itu

bersabarlah

berusaha, berdoa dan bertawakal

pohon la ketenangan dari Dia

kerana Dia yang lebih mengetahui

insyaallah




2 org kwn gapil on "monolog hati"

~ Le3n's diari ~ on Monday, September 12, 2011 9:28:00 AM said...

hurm....dah ade prob....bwk bertenang rrr.....
cam akak ckp, biar die sayang ko lebey....jgn ko yg terlalu sygkan die.... sendiri sakit nanti....

miszgarfien on Monday, September 12, 2011 12:27:00 PM said...

mokcik...

xde ape la...hehehe..ok je...ni xde kena mengena dgn pelangi pun...ni pasal mr.N ler..lgpun kali ni mmg biasa2 je... :P

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal