Monday, September 26, 2011

diary miszgarfien



salam pagi isnin

alhamdulillah, murah rezeki harini....banyak lak kuih raya yang bersusun kat meja...campur dengan kuih yang orang bagi...dah macam buat makan2 lak kat meja ein

agaknya, ein ni sampai bila2 pun macam ni..sentiasa mengalah dengan keadaan sekeliling...nak buat camne..kalau ein berdegil, pasti akan ada hati yang terluka atau ada insan yang membenci ein...ein taknak hanya di sebabkan kehadiran ein dalam hidup seseorang, ada orang yang menjeruk rasa

entah apa salah ein..entah apa masalahnya...

takpe la...demi kebahagian seseorang, biar la ein undur diri...ein tak sanggup nak tengok orang yang ein sayang tersepit dengan keadaan macam ni....walaupun dia bukan sesiapa, tapi dia la adik yang ein sayang...ein taknak ada masalah lain yang timbul...

ni je la cara terbaik..undur diri...moga mereka lebih bahagia..sebagai seorang kkak, tentu lah ein mendoakan yang terbaik buat mereka..tentulah ein nak tengok mereka bahagia

me????

kehidupan tetap di teruskan...ini lah kehidupan yang harus di tempuh




0 org kwn gapil on " "

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal