Thursday, October 27, 2011

diary miszgarfien


harini, kesabaran kami semua teruji lagi..dipaksa untuk bayar jamuan...bagi orang lain mayb jumpah tu tak banyak kot...tp bagi org2 yang mcm ein, mmg rasa la bayaran tu mahal

hurm....kena paksa rela...so, nak tak nak bayar la juga kan...tu pun jenuh la telinga ni dengar macam2...cepat la masa berlalu samapi hujung tahun....sebab orang tu akan bersara....then akan rasa aman sikit...

kejam ke kami berperasaan macam ni....letak la diri kalian di tempat kami...cuba try test tengok kalian leh tahan ke tak....





0 org kwn gapil on " "

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal