Friday, October 7, 2011

diary miszgarfien


salam

cepat je dah hari jumaat kan...rasa macam baru je semalam hari jumaat lepas....opsss, jumaat lepas daku cuti..hehe...

harini semua kakitangan kerajaan excited nak mengadap tv...nak dengar pasal pembentangan belanjawan 2012...harap2 adalah berita baik buat semua ye

pasal nak tau budget 2012 la ein sanggup angkut lappy kesayangan ein ni ke opis....so, harini ein mengonlinekan diri dari pagi sampai la ke petang...wikikiki....tapi takde la mengadap tenet je kan....keje still gak ein buat...kena la utama kan keje hakiki kan...sebabnya itu la sumber rezeki ein...taknak la nanti kata tetiap bulan makan duit h****.....issshh, tak baik tau

sekarang ni, kawan baik ein dah join dunia blogging....suka baca blog dia...rindu gilerr kot kat dia....last jumpa haritu sebelum puasa....tu pun sekejap je....sape suruh dia bagitau lambat sangat yang dia ada kat shah alam...hehe....cuba bagitau awal2, kompem laju je ein pergi jumpa dia....

jom berkenalan dengan kawan baik ein


dia dah macam adik ein....hehe...kuat bercakap....kalau ada masalah, dia suka diam je...tapi dia comey and baik....aaaahhh, rindu lak dengan kenangan masa kat uniten...masa kami sama2 satu rumah...boleh gamat rumah tu kalau kami berempat dah berkumpul

ok..dah3.....kang syahdu lak ein rasa....walaupun sekejap je kat uniten tu, tapi tetap memberi 1001 kenangan indah buat ein

daaaaa



4 org kwn gapil on " "

Baizura Khosaini on Wednesday, October 12, 2011 10:27:00 AM said...

ein,sayang ko lebih!

miszgarfien on Wednesday, October 12, 2011 10:39:00 AM said...

zura......

syg ko ketat2...cepat la khwn weeii

Baizura Khosaini on Thursday, October 13, 2011 2:03:00 PM said...

Tak payah!baik ko je dulu.haha.Aku kerja pun tak stabil lagi ni ein.ish3 sedey...Hari ahad ni aku jadi parent tengok anak konvo.hikhik.

miszgarfien on Thursday, October 13, 2011 2:20:00 PM said...

hahaha..ko la dulu...aku xtau lg bila...ko jd parentmsape lak...adk ko ke

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal