Wednesday, November 9, 2011

diary miszgarfien


mood : baru lepas nangis dalam kereta


kih3...ape punya prangai tak senonoh la ein ni kan...nak buat camne..tak tahu nak nyorok kat mana...dalam kete je la yang ein terfikir...hahahaha

kenapa menangis?? errr, sebab kena tipu.....rasa cam diri ni bodoh sangat2 je...padahal berkali kot ein bertanya kan hal tu...berkali kot bercakap hal tu...akhirnya, Allah dah berikan jawapan...dia sendiri yang kantoikan...alhamdulillah

sakit?? marah?? ofcoz la kan....tapi, sekarang ein dah rasa lega...rasa lega lepas marah diri sendiri...rasa lega sangat2...ein dah maafkan pun...cuma, minta dia jangan cari ein lagi..taknak la berkawan dengan orang yang menipu ni

sebab nya, dia takde sebarang alasan yang kukuh untuk buat ein percaya lagi...

now...boleh la enjoy dengan life yang ada sekarang ni

smile with a big smiling



 



4 org kwn gapil on " "

butterfly on Wednesday, November 09, 2011 4:04:00 PM said...

menangis boleh tenangkan jiwa..:)

miszgarfien on Wednesday, November 09, 2011 4:11:00 PM said...

butterfly...

yup..menangis pun salah satu terapi juga...hihiii :)

Baizura Khosaini on Wednesday, November 09, 2011 5:19:00 PM said...

Siapa buat ko ein??? eeeeeeee jgn kwn dia lagi dah.Kesian kwn aku ni =(

miszgarfien on Wednesday, November 09, 2011 7:29:00 PM said...

zura...

hurm...some1...tapi xpe la...aku ok dah ni...thanks dear :)

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal