Saturday, December 17, 2011

masih di kota kinabalu bah

diary miszgarfien



bersiaran dari kota kinabalu bah

harini dapat berehat...dah dua hari keje tawaf kota kinabalu ni....penat la juga...nasib la harini tak kena turun balai....selamat bah

harini saja bah kami dapat berjalan2 di KK....esok sudah mau terbang ke miri pulak....tukar bahasa kita bah

jap lagi kami mau keluar shopping bah....cuci2 mata saja....apa yang mau di beli pun xtau bah...mau beli mutiara pun, sudah ada banyak di rumah bah..beli baju saja bah sbg tanda kenangan.....owh ye....nanti mahu cari kasut....lunyai sudah kasut aku bah


tengok kasut daku tu bah.....kasihan kan.....semalam basuhnthen letak depan aircond....kering sudah bah kasut tu...

ok la....mahu rehat jap....nanti jumpa di miri ye


tetiba daku rasa rindu pada someone la....issshhh




4 org kwn gapil on "masih di kota kinabalu bah"

Baizura Khosaini on Sunday, December 18, 2011 2:39:00 PM said...

wei,sonoknyaaaa jenjalan makan angin ye.ada event apa kt sana?

miszgarfien on Sunday, December 18, 2011 9:34:00 PM said...

Zura....

Hihihi...ada keje la kat sabah serawak ni...bkn jln2 mkn angin...jln2 pun x sempat

Cik Hunny Aishah Zakaria on Monday, December 19, 2011 7:30:00 AM said...

rase nak bagi penampar je dgr ko ckp sabah...hahahaha

miszgarfien on Monday, December 19, 2011 9:12:00 AM said...

Echah....

Iya bah...nape bah...ape salah aku bah...ehhhhh3 kena tukar ckp sarawak lak....kamek sayang kitak....hihihi

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal