Thursday, December 29, 2011

sayonara 2011

diary miszgarfien


lagi 2 hari kita semua akan meninggalkan tahun 2011 dan akan menempuh tahun 2012...ein pasti dah ramai yang buat entry untuk penutup bagi tahun ni kan.....masing2 dh buat rumusan tentang sepanjang tahun

ada suka....ada duka...ada manis....ada pahit...ada senyuman....ada tangisan....itulah lumrahnya...tiada yang akan kekal begitu sahaja utk selamanya....hanya Allah sahaja yang kekal...

2011
tahun kebangkitan ein...tahun dimana semua yang ein wishlist kan dh tercapai...alhamdulillah, syukur....untuk tahun depan, xtau lagi ape yang akan ein wish kan....temgok la nanti ape dia ye....dari segi harta, ein belum mampu untuk beli rumah...yang tu postpone dlm 10thn akan dtg boleh...after ein hbs bayar mr.N n ptptn....

dalam soal keje, kalau boleh nak dapatkan keje yang sesuai dgn kelulusan dan bidang yang ein minat...keje yang sekarang ni pun, dh buat ein bersyukur...dapat pergi ke negeri orang tanpa perlukan perbelanjaan yang banyak....hihihi....ofkoz la kan ein lebih suka keje luar...lagi banyak pengalaman yang dapat kita timba dan perolehi...andai rezeki ein tetap di bidang ni, ein akur...sampai masanya, ein akan upgrade kan tahap pendidikan ein..next year ein target utk hbs kan pusing 1 malaysia....sabah sarawak ein dh sampai...tingaal lagi bape negeri je...terengganu, pahang,, johor n penang....yang lain2 suma dh jelajah....hihihi

harta benda sudah...keje sudah.....tinggal soal hati dan perasaan je....hihihi...i cant deny everything bout it...im just a normal person....yeee, hati ni memang rasa sunyi....kosong tanpa kehadiran insan istimewa di sisi...ego kah hati ni...mungkin....tapi ein jadi begini sebab pengalaman....dan hati ni masih setia...stupid me rite...hahaha...bila kena tipu, di permainkan perasaan ni, memang buat ein semakin fobia....semakin tidak percayakan lelaki....

im not younger anymore...i knw it...but.....ein rasa ein still lagi kanak2 ribena....hahaha...tp pemikiran ein matang ok....pergi mana2 orang ingat ein baru hbs belajar....xtau ke yang ein ni kalau khwn, dh leh ada 2org anak....opppsss....hahaha...xleh nak tipu hati ni...i love kids...especially kalau kembar...muahahaha....ok dah, berangan lak dia

so now....ein cuma ada tempoh setahun je lagi....wuuu....ingat senang ke nak cari macam cari sayur kat pasar tu....ein serius utk mencari...bukan utk main2 lagi....kadang kala, terpaksa ignore kan segala pertanyaan, pedih di hati, rindu yang bertamu....semua tu di tolak tepi...terpaksa....no one know ape yang ein lalui, ape yang ein rasai...semuanya di pendam sahaja....what i can give is my smiling n happy face....

insyaallah...semoga tahun depan akan menjadikan hidup ein lebih bermakna...sebolehnya2 nya, tiada lagi rindu org tu yang akan bertamu...tiap kali teringatkan dia atau rindukan dia, pasti dia hadir dalam mimpi...seboleh2 nya ein ingin bebas dari segalanya...

#mydearfuturehusband, where are you.....wuuuuuu




2 org kwn gapil on "sayonara 2011"

Cik Hunny Aishah Zakaria on Friday, December 30, 2011 8:29:00 PM said...

ade je depan mata...ko je yang jual mahal

miszgarfien on Friday, December 30, 2011 8:55:00 PM said...

Hahahaha......depan mata mana lak ni...adooii...mmg xde chah oii...lain la ko kan...dh ada ehem3...xmo citer dgn aku....huhu...tacing i tau

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal