Tuesday, January 10, 2012

jangan pernah mengharap...berusaha la

diary miszgarfien


seriusly, im not ready to fall in love with anyone.....hati ni still xnak terbuka lagi....mcm mana lagi nak di katakan pd seseorg tu.....TOLONG LAAHH jgn mengharap.....tolong la....tolong la jgn buat ein mcm ni....ape jua yang di perkata kan, sukar utk ein percaya lagi....kata2 seorang lelaki mmg x blh di percayai....hny tau berkata2 manis shj.....maaf la kalau ada kaum adam yg membaca nya....ein jadi camni berdasarkan ape yg ein dh lalui

bukan la bermakna ein x fikirkan soal masa depan...cuma, blom masa nya lagi...sekadar berkawan tu, boleh la...ein try pujuk hati ni utk berkawan dgn mana2 lelaki...cuma jgn paksa ein utk terima sesapa...jgn nnt bila ein dh terbuka hati, kamu angkat kaki tinggalkan ein camtu je

mungkin juga di sebabkan kasih syg mr.N masih menebal dlm hati ni....masih terasa getaran nya setiap kali ein menyebut nama dia, setiap kali teringatkan dia....tak tahu....jgn tuduh ein tak cuba utk melupakan dia.....ein boleh terima dh kalau jodoh dia dgn org lain...cuma di pihak diri ein je la.....

*semoga ada seseorang yang dpt membuka pintu hati ni dan menerima ein seada nya...insyaallah, ein akn terima org tu dgn hati yg terbuka dan penuh kasih syg*





6 org kwn gapil on "jangan pernah mengharap...berusaha la"

Cik Hunny Aishah Zakaria on Wednesday, January 11, 2012 6:52:00 AM said...

salah ayat last ko tu...ayat yg betul semoga satu hari pintu hati aku terbuka untuk menerima kehadiran seseorang....ko nak tgu org yg bukakan tapi semua ko rijek ape hal????huhuhuhu

miszgarfien on Wednesday, January 11, 2012 6:56:00 PM said...

Pintu hati aku akn terbuka bila ada seseorg tu yg mampu membukanya...mana ada aku reject semua....xde tau...keh3

Unknown on Tuesday, January 31, 2012 3:29:00 PM said...
This comment has been removed by the author.
Unknown on Tuesday, January 31, 2012 3:30:00 PM said...
This comment has been removed by the author.
Unknown on Tuesday, January 31, 2012 3:30:00 PM said...
This comment has been removed by the author.
miszgarfien on Tuesday, January 31, 2012 3:56:00 PM said...

En.unknown,

Tlg jgn spam blog ein dgn komen yg banyak2....walau sape pun awk, jd la org yg berani...jgn berselindung di sebalik nama unknown....

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal