Sunday, January 22, 2012

oh anai-anai

diary miszgarfien


penat!!!

tu je yg mampu ein perkata kan.....dr semalam kemas bilik x sudah2....sepatutnya dh sudah tapi di sebabkan oleh sang anai-anai, habis satu bilik dh mcm tongkang pecah....ingat kan sikit, rupanya dh berumahtangga dalam bilik daku

dah la barang2 dlm bilik tu banyak....memang jenuh la nak kemas semuanya...ni pun dh x larat....dulu dh kena skali...ni kena lagi.....tu pun dh hbs berjaga2 jgn kena lagi.....tapi, kena juga.....nmpk nya ada buku2 yg nak kena di bakar nanti





nampak x kat penjuru tu....haaa, kat situ la diorg berumah tangga....bilik dh xde rupa bilik...penat laaa...rasa x larat pun ada nak kemas bilik tu...dh la ein byk kabinet kayu...mmg feberet diorg la kan..x tau la esk leh siap ke x bilik tu...byk benda nak kena buat...kotak2 buku nak kena check...takut ada yg dh kena makan...




haaaaa.....tengok kotak2 A4 tu....byk kan....semua tu isi buku2 ein.....rasa mcm nak upah org je utk bersih kan n kemas bilik ein tu...sungguh ein x larat...sob3




0 org kwn gapil on "oh anai-anai"

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal