Monday, January 9, 2012

diary miszgarfien


salam isnin

harini ein start keje dh...hari pertama keje bagi tahun 2012....hihihi....ikutkan hati, malas lagi mau naik keje tapi kena keje gak....kang dpt surat cinta payah lak....wikikiki

rasa cam lain je bila dh seminggu cuti then keje.....dtg2 opis tengok kerusi xde....boleh mendatangkan marah ni.....ein paling pantang org usik tmpt ein...kalau nak buat keje ke, nak tumpang meje ke, ein x kisah....janji kemas balik....ni dgn printer xde paper.....sabar je la....x suka la sepah2....sebelum cuti ein dh kemas elok2....x suka x suka x suka

ein ada benda yang terpendam dalam hati tapi x boleh luah kan....terlalu personal n private....cuma ein kena kuat, kena tabah, kena redha dengan ape yang berlaku.....tapi......mcm mana kalau ein x kuat n ein mengalah.....x boleh x boleh!!! kenakuat semangat juga

boleh x kalau.......xde ape la......semoga Allah membalasnya




3 org kwn gapil on " "

Cik Hunny Aishah Zakaria on Monday, January 09, 2012 8:36:00 AM said...

chaiyok...aku doakan semoga ko sihat2 je ein...

butterfly on Monday, January 09, 2012 11:56:00 AM said...

welcome back to ofis..
hehehe=]

miszgarfien on Monday, January 09, 2012 12:13:00 PM said...

Echah....
Tu la......aku takut la chah.....aku cuba kuat kan smgt ni


Butterly...
Tq awk...hihihi

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal