Tuesday, January 31, 2012

untuk mr.unknown

diary miszgarfien



entry untuk unknown @ myvi hitam


kamu..........rasa nya ein kenal sape kamu...naluri ein mengata kan itu kamu....kalau salah pun, xpe...sbb xde sape yg tau ein maksud kan sape kan

kamu.....xyah spam blog ein dgn komen yg sama berulang2.....penat la nak delete....keh3

kamu......ni ein balas kat sini ye komen kamu...hik3


untuk melupakan seseorang tu dari hidup kita, bukan la semudah tanpa perlu menyebut atau mengulangi nama seseorg tu....lebih2 lg untuk melupakan seseorg yang terlalu istimewa di hati....pernah dengar x org kata.....utk berkawan dgn seseorg tu, senang je....utk membuat kan seseorg tu jatuh cinta, mungkin dalam sekelip mata....tapi untuk melupakan seseorg tu, bukan sehari, sebulan atau setahun...mungkn bagi kamu ia terlalu mudah kerana kamu sudah menjadi hak org....betul kan....sebelum terlupa, tahniah dr ein...semoga bahagia dan berkekalan....

kadang kala, ein tidak pun menyebut nama dia, tapi kenangan itu hadir sendiri..masih salah ein juga ke....

"what  comes around, goes around"

dunia ni kan bulat....ape yg kita pernah buat pada org lain, akan datang juga pada kita





ape jua yang berlaku antara ein dan mr.N dh berlalu...dah jadi kenangan pun....dah 2 thn lebih pun semua tu kenangan tu berlalu...masing2 dh ada life sndr....dan ein percaya, mr.N pun sudah berpunya dan menjadi milik org kan....x perlu di fikir kan pasal ein....rasa nya, ein x ganggu pun life dia seperti ape yg dia pinta....ape yang tercatat di diary ein ni, semuanya berkaitan hati ein...ape yg ein rasa kan, itu la yg tercatat di sini...ein redha dengan semua yg terjadi....dh tersurat yg dia bukan jodoh ein....im not waiting for him anymore....cuma belum mampu melupakan dia....insyaallah, satu hari nnt, pasti kenangan dia akan terhapus juga dari dlm diri ni....dan di ganti kan dengan sesuatu yg lebih bermakna...

penat la asyk nak explain pasal ni....nape suma org igt ein mengharap kat mr.N lagi....ein single bukan bermakna ein tunggu dia....dh ein xde rasa nak terima sesapa lagi, nak wat camne....xkan sesapa yg dtg dlm hidup ein ni, nak kena main terima je....nak ke bersuami kan lelaki yg tidak solat, playboy??? xtau la kalau ada sesetengah org tu suka yg jenis camtu...tapi maaf la, itu bukan la ciri3 yg ein cari...



en.unknown @ myvi hitam

thanks utk komen tu...ein tahu niat kamu....nak suruh ein move on dgn life ein kan...dont worry....im happy with my life....thanks again n pray for me yeah





3 org kwn gapil on "untuk mr.unknown"

Unknown on Thursday, February 09, 2012 2:43:00 PM said...

walaupun awk x dpt cinta from mr n.tp sy ttp doakan awk akn jmpe yg lebh baik dr mr n.bersabar la dan teruskan berdoa supaya awk akn jmpe jodoh yg awk impikan... Amin...
Myvi Htm

Unknown on Thursday, February 09, 2012 2:43:00 PM said...

walaupun awk x dpt cinta from mr n.tp sy ttp doakan awk akn jmpe yg lebh baik dr mr n.bersabar la dan teruskan berdoa supaya awk akn jmpe jodoh yg awk impikan... Amin...
Myvi Htm

miszgarfien on Thursday, February 09, 2012 8:20:00 PM said...

Mr.unknown

Hai kamu....thanks for the doa...yg dh lepas tetap dh lepas...masa x mungkin blh di undur kembali...ape yg ada, kena la di teruskan..kehidupan ni x terhenti disini hny kerana cinta yg x kesampaian

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal