Tuesday, February 28, 2012

diary miszgarfien


lately ni, kerap lak kena gastrik....starting last friday...pagi tu dh rasa mcm nak gastrik so buat air nesvita utk alas perut dl...tengahari tu makan bubur mekdi panas2 dgn alasan biar x kena gastrik...tapi, petang tu...ambik kau...sangkut dlm jammed kat federal highway sampai 3jam....haaaa ape lagi...rasa nak gulem3 dh dalam kete sbb x tahan sgt kena gastrik

semalam dari tengari sampai ke petang, jenuh la menahan sakit gastrik....sampai terduduk kat bawah meja ni ha....sakit x menahan...ubat lak x bawa....lupa....padahal pagi tu dh igt nak bawa ubt...nsb la kawan ada ubat gastrik...

malam tadi sakit balik....rasa nak menjerit je...sampai mak cakap something...tapi, malas la nak fikir....bukan la nak ambik mudah cuma xnak terlalu memikirkan

hari ni ok sikit sebab pepagi dh isi perut dgn air susu n biskut kering...sedaaap...sampai tengari ras kenyang....ni pun baru lepas bancuh susu lagi....moga2 gastrik ni beransur baik la....ein mmg lemah tang perut...senang kena sakit kat perut....tapi, xpe.....ein tahan je....x leh tahan, nangis je la....wikikiki




sumber makanan ein mulai hari ini....sedap tau





1 org kwn gapil on " "

hanc on Saturday, March 03, 2012 2:07:00 AM said...

asslamualaikum.. nanti buat kan air untuk adek sekali ye~~~

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal