Saturday, February 18, 2012

diary miszgarfien




salam sabtu


sejuukk je arini...mana x nye sebab hujan dari pagi x henti2 lagi ni...kalau sambung tido memang syok sesangat ni....tapi mengenang kan baju kotor yang semakin menggunung, huhuhu.....

hurrmm.....

ape yg korang rasa kalau hari2 ada org menyendeng2 kat tempat korang?? rimas?? yeeeee......tu laa yg ein rasa...rimas, lemas, sesak....huh....annoying tahu!! rasa macam, ko pehal?? x menyibuknx blh ke???

x kire waktu bila....tau2 ada kat blkg or sebelah...pastu tny entah ape2...wooiii, nasib aku xde sakit jantung...x suka laaaaa....patut la xde sape nak kwn dgn ko sgt...entah sejak bila ntah dia rajin tegur ein kat opis tu...sebelum ni xde kisah pun....kang aku sound setepek, touching....annoying laaaa!!!

huh....dak bola tu pun ein dh x layan....ein tau dia terasa tp sape suh nak paksa2 ein kwn dgn dia...berkali dh di bgtau ein xleh nak terina dia as some1 special...bila dgn dia, ein rasa.....heeeyy, ini bukan diri aku laaa....sgt hipokrit tahu....dan x memasal2, skrg ni dh x bertegur sapa...dl elok je berkawan, skrg ni.....

daaahhh....lantak.....malas nak pikir...dr asyk fikir hati n prasaan org lain je, baik ein jaga hati n prasaan sendiri kan....lagi bahagia...dan sebab tu juga la diri ku makin comeeyy...diet ein hny berjalan selama seminggu je pastu hancuurrr...hahahaha....

kompem dh xde org nak ngorat daku pasni sbb moolat dh...keh3







nanti ein wat entry special khas utk mr.N
mayb the last entry for him





0 org kwn gapil on " "

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal