Friday, March 23, 2012

diary miszgarfien



nak sangat ajak aku keluar kan....haaaa nanti aku set time pastu keluar ramai2...si polan A ke B ke C ke...lantak.....

yang xnak paham2 tu kenapa...dh x reti bahasa lagi ke

aku ckp xnak, xnak la....apehal nak paksa2 ajk aku keluar....dh aku xde rasa nak keluar dgn sesapa pun....kalau rasa annoying sgt prangai aku ni, pegi laa ajak perempuan lain keluar

dh la x kenal n x pernah kenal pun....tup3 nak ajk keluar...pi lantak laaa....kenal ke x kenal ke, mmg aku dh malas nak keluar dgn sesapa....lebih2 lg dengan lelaki....

weekend aku hanya untuk family....masa untuk aku berehat

x keluar dgn diorg pun aku x rugi ape2 la






tau kan bila ein dh start guna 'aku'
makna nye mmg tgh marah n bengang sesangat
ein paling x suka org paksa2 buat sesuatu yg ein xnak buat





2 org kwn gapil on " "

Encik Baloot on Wednesday, April 04, 2012 9:50:00 PM said...

sape lah yg tiba2 ajak keluar tu ? hehehehe... :p

miszgarfien on Wednesday, April 04, 2012 10:01:00 PM said...

hahahaha...awk dh baca kan entry sy yg latest...salah sorg nye tu xnak phm2...

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal