Thursday, April 5, 2012

diary miszgarfien




hemo3.....sukanya dak2 tu kena kan daku ye....issshhh....ni semua gara2 kes sticky note tu dh kantoii....adooiii....blusher giler kot muka ni

dia pun dh segan2 nak lepak kat tempat ein lagi...slalu dia lepak dgn jiran ein...skrg ni dh jarang....nasib kamu la ye....ein ok je nak nak kwn2 mcm biasa

bila dh jd mcm ni, mmg kompem dh x bertegur kan....hahahaha...buat2 biasa sudah...hope dia paham tanda2 yg ein bagi....bukan tanda terima ye....tanda ein menolak dia...im sorry

ein runsing la berkawan ramai2 camni....ein blh agak nnt akn timbul isu ein permainkan hati diorg...huwaaaa....ein layan sama rata kot...mana yg terlebih tu makna nye hati ein terarah ke org tu la....hahahaha...tp rasa nye blom lg

masalah yg ada pun x terurus lg...jangan di tambah lg...silap hari bulan ein buat hati kering balik..x layan mana2 dh...

eeeehhhh....cannot laa....kalau buat hati kering, zaman bila nya nak jumpa en.soulmate tu...huhuhu

kalau boleh, biar la dgn yg dekat2 je...tp kalau dh jodoh dgn org jauh, redha je la...nasib badan oa kan....utara, selatan dh ada...timur, barat xde lg...hahahaha...mereng betul ein ni





2 org kwn gapil on " "

Encik Baloot on Thursday, April 05, 2012 9:09:00 PM said...

timur takde lagi eh ? nak tambah kawasan timur tak ? hehe.. ♥

miszgarfien on Thursday, April 05, 2012 9:14:00 PM said...

hahahaha....boleh je...tp jgn harap ape2 dr sy

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal