Sunday, May 6, 2012

diary miszgarfien



aku dah x mampu nak luahkan ape yang aku rasa sekarang ni...biar lah aku pendam kan sahaja semuanya....dan aku bersyukur di kurnia kan seorang kwn baik yang sentiasa ada di sisi aku saat aku memerlukan kata semangat utk aku kuat hadapi dugaan ini

be strong ein!!





2 org kwn gapil on " "

Cik Hunny Aishah Zakaria on Monday, May 07, 2012 2:49:00 AM said...

1 ayat je dr aku ein...sabar ok..insyaAllah..sme orang ada jodoh masing2..cepat ngan lambat je..mgkn ble da lmbt mcm ni Allah da aturkan yg tbaik utk kt kan...=)

miszgarfien on Monday, May 07, 2012 11:05:00 AM said...

amiinnn....insyaallah....aku dh xtau nak kata ape....semua nyee cukup membuat kan aku semakin tertekan...

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal