Tuesday, May 29, 2012

diary miszgarfien



dont look for someone that can make you happy

find someone that you can be happy with




kata2 dari kawan baik ein

i already found that person......but.....he's someone fiance......bila dengan dia, ada satu perasaan yang sgt tenang...seronok berbual dengan dia...tengok senyuman dia pun dh cukup buat kan hati yg tengah marah, jadi tersenyum....mmg happy je bila dengan dia....seolah2 tak perlu nak risau kan ape2....xtau camne nak describe benda tu....org yang kenal dia je tau camne perasaan tu...tanya la kwn2 yg lain...mmg seronok berkawan dengan dia....he always make me smile n laugh

semoga awk bahagia dengan pasangan hingga ke syurga....im waiting ur wedding card...hehehe....i know that day is coming soon rite




0 org kwn gapil on " "

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal