Thursday, June 21, 2012

diary miszgarfien


semalam terngamuk kat pegawai...sorry tuan....sape suh kaitkan sy dgn dak psycho tu...ke umat tu yg suh tuan tanya sy....kalau betul, ape motif dia???

di sbb kan dh lama sgt tahan, so smlm x pasal2 terbanjir lak kat opis after terngamuk kat pegawai....but, after that rasa ok la sikit

harini dh masuk 1 syaban....harap sgt bulan ni akn memberi rahmat di sebalik semua yg ein lalui skrg ni...so, skrg ni nekad....nak xnak kena bertahan...kena blajar tenangkan hati....dh bape minggu muka mcm aym tertelan cuka....xde nak senyum tiap kali sampai opis....muka stress n tension ada la...huhu

xpe3......take time...tgh pulih kan smgt yg dh hilang ni...insyaallah

tapi sape2 yg mention or kait kan ein dgn umat tu, mmg kompem kena jerkah dgn ein...






0 org kwn gapil on " "

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal