Wednesday, November 14, 2012

diary miszgarfien




aku perlu kan ketenangan
aku perlukan kedamaian dlm hati ni

biarkan aku bersendirian
aku tenang dgn kehidupan solo aku

aku dh penat
terlalu penat utk menjadi kuat

aku tenang begini
damai begini

cukuplah 
aku dh x larat

kamu dh umpama klon seseorang
seseorang yg pernah membuatkan hidup aku menderita 

cukup.....

biarkan lah aku bersendirian begini

cukup lah dengan segala kata2 yang kamu lemparkan kepada aku

cukuplah dengan semua amarah yang kamu lepaskan kepada aku

aku dh x mampu nak terima semua tu lagi

orang yang aku anggap sbg kwn baik pun dh x mengenali aku

hanya keburukan aku je yang kalian nampak kan

mungkin kalian berdua lbh sepadan

hati aku dh cukup kecewa

terlalu kecewa

xkan ada kata maaf dari aku untuk kali ni








0 org kwn gapil on " "

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal