Wednesday, November 28, 2012

diary miszgarfien






nak guna kan masa seminggu ni dengan sebaik2 nya

nak menikmati masa yang ada

bukan senang ein nak decide utk cuti seminggu direct

kalau la bukan atas sebab2 tertentu, memang takde nya ein nak cuti

ye la, kat opis tu ein la orang yang paling susah or kedekut utk cuti

taknak memirkirkan benda2 yang tak best

taknak ada benda yang spoil kan cuti ein

selasa depan baru ein masuk opis

weeeeeee






2 org kwn gapil on " "

Cik Siti Hajar on Thursday, November 29, 2012 11:03:00 AM said...

pergi mana cuti ni???

miszgarfien on Thursday, November 29, 2012 12:34:00 PM said...

cik siti hajar....

Pegi berjimba2 kat area klang je...tengok movie, pi mkn2, jln2...hehe

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal