Saturday, November 24, 2012

diary miszgarfien




hurmm

tak terkata dh rasanya hari ni....pepagi lagi abah bertanya kan sesuatu....

benda pertama dia tanya pasal 'sakit' aku tu....nape la asyk aku je yang kena....aku takde pun kacau orang lain...takde pun buat jahat kat sape2...aku pun takde kawan dengan orang yang bukan2...tapi, tetap aku yang di tuju

penat

rasa takut pun ada....abah pesan supaya kuat....sape la yang nak sangat ein 'sakit' ni??kalau tak puas hati dengan ein, cakap...terus terang dengan ein....jangan buat ein dengan family macam ni...insyaallah la, ein akn perbanyak kan lagi amalan untuk melawan ape je benda nya

benda kedua abah tanya......pasal en.tudm.....benda yang paling aku takut bila abh dh start bertanya....paling tak suka bila dh melibatkan family, jadi macam ni....takpe la....abah pun dh tak kata ape lagi...sekurang2 nya dia tau yang anak dia dh berkawan dengan orang tu...

"haritu beriya sangat nak datang, ni senyap pulak...jadi ke tak" 

kalau betul ikhlas dan bersungguh, dia tak kan buat janji macam tu...banyak2 bersabar

insyaallah

aku memang tak suka orang yang berjanji bagai ni....lebih selesa berkawan dengan orang yang tak pernah janji ape2

sekurang2 nya kita tak sakit hati, tidak la tertunggu orang tu tunaikan janji nya









0 org kwn gapil on " "

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal