Thursday, November 15, 2012

diary miszgarfien




kesian diary comot ein ni....dah macam ape je...lately ni, asyk terima something yg buruk je...memandangkan hari ni merupakan hari pertama bagi tahun baru hijrah, mari lah kita berhijrah

cerita semalam yang menyakitkan, dh pun ein flush dlm jamban.....lenyap dh....hihi...otak pun dh x serabut lagi...lega!!

ein tenang bersendirian....bebas begini....lbh baik menjaga hati sendiri dari menjaga hati org lain...kehidupan tetap kena di teruskan....sedih?? rasanya mcm xde

sebab.......hati ein hati kering dh skrg ni...belum ada orang yang mampu melembutkan nya....

ok diary comot

ayuh kita bercuti.....mari merelax kan diri

weehuuuuuuuuu


owh maaf....aku dh x mengenal ape itu kesedihan...aku hanya tau sedih jika melibatkan family sahaja






0 org kwn gapil on " "

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal