Sunday, November 25, 2012

diary miszgarfien



last few days......kat opis....tetiba kena soal siasat dengan budak2 opis....topik macam biasa la

bila nak kahwin

dah ada boyfriend belum

kenapa taknak cari

kenapa takde rasa nak kahwin

oooiiii....henuh kot nak jawab soalan bertubi2 dari diorang semua...

ada yang risau ein jadi lesbian

chhooooiiiiii!!

takde terlintas pun nak jadi macam tu...istighfar banyak2....jauhkan la perkara camtu dari hidup ein.....

semakin takut bila ada yang hulurkan salam perkenalan....takut untuk berkawan dengan sesapa...takut...ye, memang ein takut....ein takut ein tak mampu memberi hati dan perasaan ni pd dia...ein takut ein tak mampu menerima ape2 dari dia

kalau camtu, camne nak jumpa....sampai bila nak berseorangan...entah la...pada sesapa yang risaukan keadaan ein sekarang ni, ein cuma mampu minta diorang doakan agar ein terbuka hati utk mencari, menerima dan berkahwin....

thanks pada kawan2 yang prihatin walaupun kadang kala benda tu amat menyesakkan jiwa dan hati....terima dengan hati yang terbuka








0 org kwn gapil on " "

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal