Thursday, November 29, 2012

diary miszgarfien




setelah sekian lamanya, hari ni jejak semula ke pawagam....last citer yang ein tengok, adalah citer SYURGA CINTA.....sweet giler citer tu...sampai skrg pun ein still tengok citer tu...sweeeeettt sgt

rasanya citer tu tahun 2009 kot...lama kan....

hari ni layan citer twilight-the breaking d awn part 2....peerrgghhh...memang best...masa mula2 tu mcm bosan sikit la....dh dlm 15min tu, memang layan habis la....

terus jatuh cinta dengan JACOB BLACK

hahahaha

ni la nama nye bercuti kan.....cuti dari segalanya...cuti dari keje2 opis, cuti dari perasaan bosan, cuti dari rasa sakit hati...cuti la segalanya...habiskan masa dengan family

memang la terasa membazir 4 hari ni....tapi takpe la....cuma nya, tak sempat lagi nak ke MAHA tu...teringin sangat tapi masanya takde lagi...hehe





0 org kwn gapil on " "

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal