Monday, December 3, 2012

diary miszgarfien




fuuuuhhhh.....

baru je balik dari treatment kat ppum....masih terdengar2 lagi bunyi segala alat...huhu....getting better but still cannot eat loorrr....aiyoooo...tahu tak den dah lapar yang amat ni....takpe la....bersabar je la....

hari ni last berjimba2 kat rumah.....esok dah kena masuk opis....huwaaaa....malasnya....taknak masuk opis lagi boleh tak.....bila memikirkan esok, mula la jadi tak keruan.....tiap kali naik keje lepas cuti, mesti ada je benda yang buat ein rasa nak marah or mengamuk....

runsing.......kat rumah, boleh lagi tahan nafsu lapar ni....asal rasa lapar je, minum air masak then tido....esk kat opis, mana boleh buat macam tu....kalau nak kena jerkah, buat la...huhu

tadi masa tengah wat treatment, sempat lagi terlelap...mengantok hooii....memalam tak boleh tido...insomnia....pastu pagi tadi pun agak terbabas....ada orang msg bgtau dia dh selamat sampai, ein baca gitu2 je....

harapnya esok tak terbabas la....dan harapnya juga esok tak tersengguk2 la depan pc tu...fail dengan surat menyurat kompem menimbun atas meja...huhu.....eeehhhh, esok n k kena standby makanan ape ye....nak harapkan air kotak susu tu, memang tak cukup la kan...






0 org kwn gapil on " "

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal