Wednesday, December 5, 2012

diary miszgarfien



hati......
awak dah janjikan nak jadi kuat
kena kuat n terima semuanya
walau ape jua perkara tentang dia

hati....
awak tak boleh lemah
jangan mengaku kalah
kuatla kamu demi diri sendiri

hati.....
semua tu dah berlalu
kena lepaskan semua tu
jangan di simpan lagi

hati.....
sampai bila awak nak sakit
cukup2 la dengan semua tu
jangan di ingat lagi

******************************


macam mana lagi untuk aku lepaskan semua ni...tiap kali aku ingin bangkit, kenapa mesti kamu hadir di saat itu juga....tiap kali aku ingin move on, kenapa mesti kamu menjadi penghalangnya....dugaan apakah ini....kamu adalah kelemahan aku....tapi kamu juga kekuatan aku....

kamu.....dia sangat cantik....sempurna....sangat sepadan...terserlah kelembutan di wajahnya...kamu sangat bertuah...dan dia, sangat beruntung....


******************************


hati.....
awak jangan menangis lagi ye
belajar la untuk tersenyum
awk berhak bahagia

hati....
awk kena redha dengan semua ni
redha dengan seikhlasnya
berserah lah pada Dia





0 org kwn gapil on " "

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal