Sunday, December 2, 2012

diary miszgarfien



Ya Allah, bahagia nye aku rasa seminggu duk rumah...melayan anak2 bulus bermain....menjadi mangsa cakaran diorg......happy....memang happy....tangan kaki semua dh calar balar macam mangsa kena dera....huhu

esok pukul 9pagi ada appoinment dgn doc comey isma....hope esok semuanya baik2....getting better la hendaknya...tak larat dah nak ambik cuti lagi....dh banyak membazir macam tu je...kalau tak ok juga, nak tak nak kena gak la naik keje....huwaaaaa :(

sekarang ni, semua benda yang berlaku di sekeliling ni, rasa macam bersyukur sangat2....rasa happy....rasa bahagia....sape kata hidup single tak boleh rasa bahagia...kena la pandai mencari kebahagiaan tu

walaupun ada seseorang yang rajin mengambil berat akan diri ni, cukup la menganggap dia sebagai seorang kawan....tanpa perlu melibatkan apa2 perasaan....tanpa perlu melibatkan soal hati....seronok macam ni....lebih bebas





0 org kwn gapil on " "

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal