Wednesday, January 9, 2013

diary miszgarfien



dah hari ke 3 demam tak surut lagi.....kejap panas, kejap sejuk.....bila suhu dah ok, sakit kepala still tak ok lagi...nak toleh ke, tunduk ke, memang sakit sangat2...dah macam kena statik je keadaan kepala ni

harini gagahkan diri ke opis walaupun kepala dah rasa nak pecah....MC cuma dapat pada hari isnin lepas je...selasa pun dah ambik EL....cuti tak banyak so, tu yang masuk opis juga....mana ntah hilangnya cuti ein yang banyak2 tu...

ni dah rasa nak tido je.....semoga diriku cepat sihat






0 org kwn gapil on " "

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal