Tuesday, January 29, 2013

luka dan parut yang masih kekal

diary miszgarfien



jam dah menunjukan pukul 2.45am......tapi mata ein still taknak lelap....doa tido dah baca....ayar Qursi pun dah baca....bismillah 21x pun sudah.....ada org pesan jangan lupa berselawat...tu pun ein dah buat...tapi still tak lelap

last2 ein ngadap blog comot ni...godek2 entry lama....kebanyakan citer dalam blog ni berkaitan dengan seseorang....yang mana ein rasakan sampai sekarang pun dia ada dalam hati ein...sebab tu kot ein masih belum boleh terima sesapa

tapi haritu ein berjaya delete semua msg dia dalam handphone sony lama ein....yang lain2 tu belum lagi....kalau dia baca lagi blog ni bagus la....sekurang2nya dia tau, luka yang dia tinggalkan, parut yang dia bagi ni masih kekal hingga ke saat ni...ein tak berdendam ye...ini lah kenyataan nye....ein tetap doakan kebahagiaan dia...ein tak la kejam mana kan

ein pun dah tak ambik tau hal dia...lantak la...baik ein fikirkan camne nak bagi luka dan parut ni hilang untuk selamanya....rasanya macam tak je kan....benda tu tetap kekal sampai bebila....ni la padahnya bila kita penah menyintai seseorang tu dengan terlalu dalam...terlalu mengharap....terlalu setia...akhirnya makan diri...so nasihat ein, tak payah la nak cinta mati sangat walaupun dah sah jadi laki bini...jangan terlalu mempercayai...jangan terlalu bergantung...makan diri nanti sape yang susah...






0 org kwn gapil on "luka dan parut yang masih kekal"

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal