Thursday, March 7, 2013

amoi

diary miszgarfien




bila ada orang lain yang memanggil ein dengan gelaran "amoi" rasa cam kekok lak...hahaha...segan pun ada gak....lama dah tak dengar orang panggil ein dengan nama tu....cuma family pengasuh ein je yang suka panggil ein macam tu masa zaman kecik2 dulu

tinggal di rumah pengasuh, membuatkan ein mengenali seluruh kaum keluarga mereka...sedara mara family pengasuh pun ein kenal...kadang2 siap ikut mereka balik kampung...hahaha

jangan tanya macam mana ein dapat gelaran "amoi" tu....pegi mana2, semua akan tanya anak cina ke....ape laaa diorang ni...siap ada yang tanya, ambik anak angkat orang cina ke....hahaha

tu semua masa zaman kecik2...dah dewasa ni, comot je...dah tu, masa belajar dulu kena kawad la apa la....bertukar kaler dah....tapi tadi, bila pegawai asyik panggil "amoi" jee, maunyee muka ein tak blushing...segan kot...ikut tuan leerr nak panggil apa...janji jangan yang bukan2 dah la



0 org kwn gapil on "amoi"

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal