Sunday, March 31, 2013

April??

diary miszgarfien




eeeehhhh.....dah masuk bulan April rupanya...nape macam cepat sangat tahun ni berlalu...siyes laa rasa terlalu cepat...masih belum banyak yang ein capai buat masa ni...masih ada benda yang tertangguh lagi

wishlist tahun ni satu pun belum tertunai...2 dari 3 benda tu mungkin terpaksa di cut atas sebab2 tertentu...just fokus kat 1 benda tu je

eeehhhh....bulan ni mr.N bakal berusia 2 tahun...waahhh...cayang bangat sama mr.N...ntah bila nak reward dia...insyaallah, tengah usaha kan la ni...kaching!! bersedia la untuk renew roadtax and insurans mr.N hujung bulan ni...hari tu dh guna insurans dia untuk baiki kesan excident...dh guna yang paling maksimum...so, this year kena bayar full...huhu...redha je la

eeerrrr....hhmmm.....takde ape la....

im happy with my life now...so grateful...dah takde ape lagi yang ein inginkan dalam kehidupan ni...soal jodoh tu rahsia Allah...macam tu juga dengan soal ajal kan...

doa kan yang terbaik utk ein ye baik dari segi kesihatan atau apa sahaja...





0 org kwn gapil on "April??"

 

salamesrabadie | bLog cik gApiL Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal